  • Data: 2014-04-28 09:17:43
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 08:44:10 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Tylko w takim kontek�cie napisa�em o konieczno�ci posiadania, czasami
    > nietypowych, p�askich kluczy takich jak 12 czy 14,

    Kurczę nie wiedziałem do tej pory że 12 i 14 to nietypowe klucze;)
    15 to i owszem zdarzało mi się szukać ale 12 i 14 zawsze miałem i mam po kilka sztuk.
    Trochę przesadzasz pisząc referaty o tak prostej czynności jak wymiana anody.
    Oczywiście jest cos takiego jak złośliwość rzeczy martwych i sprawa może się
    skomplikować ale to marginalne przypadki.
    Kurcze niedługo zaczniesz pisać że wymiana wtyczki w żelazku to tez fachowca i
    specjalistycznego sprzętu wymaga.