  • Data: 2022-05-18 12:24:04
    Temat: Re: cena węgla
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-05-2022 o 12:07, r...@k...pl pisze:

    > Kupuj.

    Jeśli dobrze rozumiem, każesz starszym ludziom palić węglem, zamiast
    gazem, bo może wyjdzie NIECO taniej (nie wyjdzie jak koszt palacza
    policzysz).

    Naprawdę węgiel po 2700 za tonę wyjdzie taniej niż gaz?
    Podrożały chyba procentowo podobnie, więc jakim cudem poprzednio
    wychodziło taniej?

    Chodzi o to że OBECNA cena węgla jest podobna do OBECNEJ ceny gazu, ale
    jak kupisz węgiel teraz, to masz obecną cenę, a gazu w obecnej cenie na
    zapas nie kupisz?