    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: cena węgla
    <t64j61$gsk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <t64q7t$maq$1$Cav@news.chmurka.net> <t64qig$t6g$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Fri, 20 May 2022 14:21:47 +0200

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Aż sprawdziłem na sterowniku klimy w biurowcu gdzie dzisiaj jestem - jest
    > 23,4 st.
    > Ludzie wyglądają na zadowolonych. Nikt się nie poci, nie otwiera okien.
    > Zachowują się normalnie...

    U mnie na zewnątrz biurowca teraz 27°C, więc jeśli chodzi o się pocenie,
    otwarcie okien mogłoby być przeciwskuteczne. Nie pocę się, klimy nie włączam.
    Za to rano miałem okno otwarte.

    Ale temat ogólnie ciekawy. Wcale nie są rzadkim przypadkiem ludzie, dla
    których tempertura 25-27°C w lecie "to masakra". Więc ustawiają klimę
    na 18-20°C. Potem *ci sami* ludzie w zimie grzeją pomieszczenia do 25°C,
    bo przy 20°C to by przecież zmarzli.

    > Tobie za dużo, innym pasuje. Wszyscy mają mieć "po równo" abyś był
    > zadowolony?

    Czy aby tego pytania nie da się zadać z drugiej strony, symetrycznie?

    --
    Jarek