  • Data: 2022-05-20 15:13:23
    Temat: Re: cena węgla
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Ludzie są różni, mają różne ciała, różne odczucia komfortu cieplnego.

    Zauważyłem.

    > Na tej grupie panuje jakaś nagonka na tych którzy odbiegają od "grupowego"
    > optimum.

    Nie zauważyłem.

    > Napisz post w którym podasz jaką masz temp. w domu a zawsze się odezwie
    > "biurowa Anetka", której wiecznie zimno i "twardziel", który powyżej 18 st
    > gotuje się, dusi i prawie wylewu dostaje o spaniu w takim ukropie nie
    > wspominając.

    Może niezbyt uważnie czytam wszystko, co się na grupie wypisuje, ale
    "biurowych Anetek" tu nie spotkałem. Za to przeczytałem wiele opinii,
    które wychodząc od podania temperatury w pomieszczeniu, wiodą ku bardzo
    interesującym spostrzeżeniom dotyczącym wielu aspektów rzeczywistości.

    --
    Jarek