  • Data: 2020-07-30 23:32:11
    Temat: Re: czajnik 1000W
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał:

    > Mam 900W - 0,8litra - marki Eldom
    > kupiony chyba w ubiegłym tysiącleciu,
    > gdzieś w czasie wakacji nad Bałtykiem.
    > Zabieram go zawsze na jakieś wyjazdy i jest używany
    > gdy wieczorem mamy ochotę napić się herbaty
    > a w pokoju nie ma czajnika a nawet jest zakaz używania urządzeń
    > elektrycznych.
    > Nie gotuję w nim wody na wyścigi ani codziennie,
    > więc jest do zaakceptowania.

    Teraz mi się przypomniało -- są czajniki z termosem i termostatem,
    które cały czas utrzymują temperaturę bliską stu stopni. Wiele mocy
    do tego nie potrzeba, nerwicy u obsługi nie powodują, bo zawsze
    jest w nich gorąca woda. Po raz pierwszy spotkałem się z czymą takim
    w japońskim hotelu i bardzo mi się spodobało. Potem pytałem o to
    w Usenecie -- ktoś wskazał link, z którego wynika, że i u nas można
    kupić.

    Jarek

    --
    -- Baco macie wrzątek?