  • Data: 2009-09-09 10:44:08
    Temat: Re: deska barlinecka - tandeta
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ..::Adam::.. napisał:
    > Witam,
    > mieliśmy umyśloną ww deskę (dąb lub jesion wysoki połysk) w salonie, 2
    > pokojach i komunikacji.
    > Po ostatnich odwiedzinach w sklepie jesteśmy lekko zszokowani miękkością
    > owej deski. Wystarczy mocniej nacisnąć paznokciem by pozostał ślad.
    > Podzielcie się opiniami z użytkowania tego cuda. Byle jaki panel jest
    > twardszy.
    > I właśnie nie wiem czy nie lepiej uderzyć w panele za 50pln/mkw niż tę
    > dechę po 160pln/mkw
    >
    > Pozdrawiam
    > Adam
    Witaj
    a co cię skłoniło do wyboru wyrobu pt. deska barlinecka ? Takie
    wynalazki nie mają dla mnie osobiście sensu. Jak się chce mieć drewno to
    parkiet lub dechy i przy dobrych wiatrach się zmieścisz w tej cenie, jak
    chcesz mieć coś co wygląda jak drewno to panele i to takie za 30zł a nie
    za 50. W cenie tego barlinka, masz przynajmniej 3-6 wymian paneli.

    pozdrawiam
    rafał