  • Data: 2010-06-01 15:10:04
    Temat: Re: do kiki
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kiki" <k...@k...net> wrote in message news:hu319r$43d$1@opal.futuro.pl...
    > http://www.baborow.com/dzialka/ociepleniestrych25052
    0102.html - skos do
    > obcięcia
    > http://www.baborow.com/dzialka/ociepleniestrych25052
    0103.html jw
    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520102.html
    > Tu masz to samo. Musisz obciąć ten skos. Ta rura kanalizacyjna będzie
    > przeszkadzać. Zamiast niej ma tam być ciągłość wełny, rozumiesz ?

    Ponizej juz obciete zostalo wsystko, wczesniej juz zwrociles na to uwage
    i przerobilem, zostawilem do obciecie skosy na strychu

    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520104.html
    > Krokwie za blisko komina. Nie zmieścisz ocieplenia komina. Ocieplenie
    > komina powinno iść w dół aż do pomieszczeń żeby nie było przewodzenia
    > ciepła po cegłach. Dotkniesz ten komin w zimie to się złapiesz za głowę.
    > W ogóle komin z cegły w pomieszczeniu poddasza bez ściany kolankowej to
    > nieporozumienie. To będzie jeden wielki radiator ciepła, kradnący ciepło z
    > pomieszczeń. Musisz się od niego odizolować termicznie od dołu aż nad
    > dach.

    komin w sumie niepotrzebny bo kominka nie robię, w takim razie ocieple go
    wełną

    > http://www.baborow.com/dzialka/strych250520105.html
    > Czemu nie ma membrany w kalenicy? To jest niedeskowany dach i wywieje ci
    > całe ciepło z wełny.
    >

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie250520102.h
    tml
    > Czy dobrze widzę? W miejscu gdzie skos ma być obcięty leci kabel? Co za
    > imbecyl to robił?

    za tym skosem jest jaskolka, a to rura techniczna na kable ta szara, do
    przepychania, narazie pusta
    to rura tylko dla mnie elektrycy powkladali tam kable swoje i kazalem im po
    prostu je wywalic z tej rury

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie250520104.h
    tml
    > Uważaj na ocieplenie okien dachowych. Jak źle zrobią to wokół ramy okna
    > będziesz miał ujemne temperatury. Tam jest wielka szansa, że wleci ci woda
    > w wełnę jak to się dzieje i u mnie. Zobacz, że to okno jest wyżej niż
    > krokwie i jedyne co zrobią fachowcy to wcisną nieco wełny. Tam trzeba
    > zrobić zabezpieczenie przed spływającymi skroplinai.

    narazie ani kropli nie bylo
    skraplac mam nadzieje, ze sie nie bedzie, lazienka bedzie grzana podlogowka
    + grzejniki
    wiec napcham tam welny ile sie da
    tylko czy to nie przeszkodzi, ze bedzie dotykala sie z folia?

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201016.
    html
    > Ta wełna na suficie bez membrany nad nią niewiele da. Wiesz o tym? Całe
    > ciepło przeleci sobie wraz z konwekcją. Czy ta wełna ma ciągłość nad
    > ścianami działowymi ? Musi mieć.

    nad nia jest strych, pod nia idzie druga warstwa welny i folia,
    welna jest nad scianami dzialowymi.

> [...]
    > kartonowo gipsowych wyklej wszystko styropianem - wyklej ściany działowe
    > żeby poruszające się powietrze nie chłodziło ich. Pamiętaj, że ściany będą
    > zabierać ciepło przez przewodzenie. Nie tylko sufit jest ważny ale i
    > ściany, w które wnika ciepło i wychodzi wyżej. Lepszym wyjściem jest
    > robienie ścian działowych z najlżejszego YTONG-a, bo on sam w sobie dużo
    > mniej przewodzi ciepło.
    > mało kto rozumie co tutaj piszę :-).. ale do czasu aż pyta po roku czemu
    > te ściany takie zimne :-) Nic nie inwestując mógłbyś zaoszczędzić z

    html
    > Ale ty widzę, że masz szczyt przycięty. Szkoda, że nie masz zdjęć
    > wcześniejszych, bo nie widać wielu rzeczy i mogę się mylić.

    wczesnej juz za Twoją radą, sluszna zreszta, obcialem szczyty i dalem 15cm
    styropianu a moze i 20
    ale tylko w pomieszczeniach uzytkowych, na strychu tez wypadaloby to zrobic,
    budowlancy upierali sie, ze nie trzeba.
    Ale jak tylko beda wolni, zlece im aby na strychu scieli sciane i tez dali
    styropian.