  • Data: 2010-06-01 15:15:41
    Temat: Re: do kiki
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201029.
    html
    > Jeżeli powyżej jest stryszek nieużytkowy i jest to dalej ściana szczytowa
    > w górę czy jakakolwik co wystaje ponad to ocieplenie to tę ścianę całą
    > oklej na tym strychu styropianem i zaciągnij klejem żeby nie zabierała ci
    > ciepła z tego pomieszczenia. Rozumiesz?

    czy przez mur przypadkiem nie ucieknie na strych cieplo, okleję scine i
    uciekajace cieplo bedzie na strychu w murze siedziec?

    czy nie lepiej niech zostanie na strychu, a strych caly i tak ocieplac bede
    musial?

    > http://www.baborow.com/dzialka/ocieplenie2505201034.
    html
    > Ta wełna miała zachodzić NA MUR a nie dochodzić do muru - do skosu z boku
    > !
    > Masz wszystkie takie miejsca do popray. Te gdzie jest blisko krokiew
    > musisz ciąć z zewnątrz z rusztowania.

    wszedzie po bokach zdejem wełne i na much naciagne, a do muru deska na
    wkretach przybiję

    tak powinno byc ok?

    > http://www.baborow.com/dzialka/domipowodz011.html
    > I już masz pozamiatane.
    > Podbitka dotyka do mury, mury za wysoko, od wewnątrz wełna do muru -
    > wystają szczyty. Teraz "przyjdzie" wełna i nie zakryje miejsca gdzie
    > podbitka zasłania mur. To wszystko jest

    pod podbitką wszędzie mam styropian wepchany

    szczyty po bokach sciete i jest styropian,
    jednak na jaskolce nie scinali szczytow
    nawiercali otwory i piankowali porothermy