  • Data: 2017-06-18 13:01:55
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 12:32:53 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    > Tak. Było referendum w 1946r
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Referendum_w_Polsce_w_
    1946_roku

    > Lepiej już nic nie pisz.

    no wlasciwie masz racje, z taką znajomoscią historii to mnie sie dyskutowac nie chce.

    > To, że na nowych technologiach musi się przejechać wiele firm, by te
    > najlepsze przeżyły i miały szansę konkurować na świecie to jest jasne.
    > natomiast dzisiejsza władza wykańcza hurtem cały sektor technologii
    > odnawialnych ładując miliardy w tzw. "współspalanie" i nazywa to OZE.

    wladza nie tyle wykancza, co nie doklada do nierentownych interesów. Gdyby
    fotowoltaika albo wiatraki byly oplacalne to by byly budowane powszechnie.
    I będą gdy ceny spadną - trzeba tylko poczekac.

    > Wiem, co napiszesz. Zapewne to samo, co rządzący obecnie reżim

    reżim, buahahaha... Eh lemingi, w rezimie to za nieprzychylne teksty sie w pierdlu
    siedzi, a nie bryluje w telewizji.

    b.