  • Data: 2009-09-13 20:25:06
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > hm... masz widać klasyczny Polski gust o którym pisano nawet ostatnio w
    > DF.

    Nie do końca jest tak jak to napisałeś, ale w rzeczy samej swojego gustu
    się nie wstydzę i wcale nie uważam, że muszę być 'poprawny politycznie',
    po prostu zwisa mi niziutko, co ktoś sobie uważa. Ja uważam właśnie tak
    i nawet nie muszę uzasadniać dlaczego tak uważam, bo to moje święte
    prawo. Weszliśmy przecież na temat gustów...

    [..]
    > no i koniecznie mur z kamienia oraz kuta brama.

    Nie do końca tak. Nie musisz tak ochoczo dopowiadać co tam sobie
    myślę... pozwolisz, że jak zechcę, to sam to wyrażę, a jak nie zechcę...
    to żadna siła nie zmusi mnie do tego. W każdym razie wyręczać mnie nie
    musisz. Ja powiedziałem tylko, że dom-szafa mnie się nie podoba i to
    podtrzymuję mimo drwiących insynuacji w temacie.

    pozdrawiam
    robercik-us