  • Data: 2009-09-13 20:42:41
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > A komuś murowany dom może się kojarzyć z blokiem :-P

    Jego sprawa i ani mnie, ani tym bardziej Tobie nic do tego... nie wiem
    dlaczego się tak przyczepiłeś jak rzep psiego ogona...

    > No bo ma być tradycyjne i wieczne ;->

    Następny, co to lepiej wie co ktoś myśli... :-P

    > Zdefiniuj tę "tradycję".

    Pozwolisz, że skończę tę przepychankę, bo do niczego nie prowadzi.
    Chcesz, to sobie mieszkaj w gliniance, szałasie, kurnej chacie, domu
    szkieletowym, domu-szafie... w bloku, albo na dworcu, a mnie pozwól
    myśleć co chcę, robić co chcę i mówić co chcę... Jak nie rozumiesz słowa
    'tradycyjne', to poszukaj sobie w odpowiednich źródłach - jest tego od
    metra - i nie zmuszaj mnie do prowadzenia czczych dyskusji, bo ja
    praktyczny gość jestem i w tym momencie kończę tę jałową wymianę nic nie
    wnoszących zdań.

    > A wróbelek ma jedną nóżkę bardziej... Może tak bardziej z sensem i
    > merytorycznie, hmm?

    Wiesz co... myślę, że po prostu nie warto, bo z wszystkowiedzącym i
    zawsze mającym rację raczej nie wygram... chylę czoła, ale... pozostaję
    przy swoim zdaniu.

    > ROTFL
    >
    > Klimat masz lepszy w drewnie, cisza zależy głównie od okien, a huragany
    > głównie zajmują się dachami.

    Mnie upominasz, że mam bardziej merytorycznie się wypowiadać, a sam
    brednie wypisujesz... 'cisza zależy od okien'... wiesz co... nie ciągnij
    już może tematu, bo się kompromitujesz :-P. Poczytaj może trochę więcej,
    a potem wydawaj arbitralne osądy. Ja z Tobą raczej nie pogadam, bo
    nadajemy na różnych falach, a przestawiać się niestety nie będę... za
    stary chyba jestem...

    > Wypowiedź uzasadnij.

    Wybacz, ale niczego już Ci tu nie będę uzasadniał...

    > I proszę merytorycznie, a nie miotaj bzdurnymi epitetami "dom-szafa",
    > drogi zwolenniku "domów-grobowców" ;->

    A może tak już bez takich insynuacji co..., bo jakbyś troszkę więcej
    jednak poczytał, wiedziałbyś, że konstrukcja słowna 'dom-szafa' nie jest
    epitetem...

    Skończ już tą żenującą dysputę, bo ja Tobie prawa do posiadania własnego
    zdania nie zabieram, a Ty jawnie próbujesz to robić... Tak tak... mam
    uzasadnić...

    Nie będę nic uzasadniał, a przy swoim pozostanę. Uważam, że dom z
    prawdziwego zdarzenia, to dom murowany!! Dlaczego? Bo tak uważam i mam
    prawo tak uważać, a jak Ty chcesz myśleć inaczej, to proszę bardzo :-),
    ale mnie swojego zdania nie narzucaj !!! bo nie zdzierżę :-O