  • Data: 2020-06-24 15:31:32
    Temat: Re: fuga do kostki granitowej
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-24 o 08:20, uciu pisze:

    > czyli zwykły piasek do wylewek się powinien sprawdzić.
    > Wczoraj oglądałem filmiki na yt - tam pisali by koniecznie dać piasek z cementem
    lub gotową fuge z wora. Opcka 2 odpada z racji ceny, opcja 1 ma sens ale wtedy robi
    się warstwa nieprzepuszczalna i bardzo kiepsko będzie coś poprawić...
    > Podobno przy cemencie kostki nie wylatują....
    >
    > Chyba dam sam piasek
    >
    > uciu

    Są jeszcze fugi żywiczne przepuszczalne lecz drogie, plus taki że da się
    poprawiać w razie W. Jednak najlepsza opcja to drobne kruszywo łamane
    jak to mówią potocznie piasek łamany. Dopiero z tego nie wyleci kostka z
    cementowej zaprawy nie ma opcji zawsze pęknie i wyskoczy ;)

    Robak