  • Data: 2011-04-13 07:24:02
    Temat: Re: gaz czy ekogroszek?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2011 15:55, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam się czy ogrzewać za pomocą pieca na gaz czy ekogroszek.
    > Pewnie było już o tym tysiące razy, ale są pewne kwestie, które są
    > dość istotne a dla mnie dyskusyjne:

    Trudno przewidzieć co się będzie działo na rynku paliw w najbliższym
    czasie. Można bardzo dokładnie wyliczyć co Ci się będzie opłacało na
    chwile obecną. Jenak to co będzie za kilka lat to jest loteria.

    Słysząc rewelacje o gazie łupkowym można przypuszczać że cena gazu
    powinna być w miarę stabilna i jeżeli miałbym w tej chwili podejmować
    taką decyzję jak Ty, to bym się na gaz zdecydował.

    Jednakże, instalacje bym sobie tak przygotował żeby jakiegoś
    "śmieciucha" można było do niej zapiąć.

    Jak dużo gotujesz to moim zdaniem kuchenka tylko gazowa. Dodatkowo jak
    lubisz gotować, to na gazie zrobisz rzeczy, których nie zrobisz na
    żadnej płycie.

    Gaz jest dużo wygodniejszy od węgla: obsługa i nakład pracy, ciepła woda
    w lecie, czystość, miejsce na opał...