  • Data: 2013-04-28 15:45:00
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 15:35:28 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> typed:

    > A Tobie guzik do tego, czy ktos posiada czy nie posiada stosowne papierki.
    >
    > Weź Ty się za siebie i nie pieprz farmazonów, bo czytając Twoje wypociny to
    >
    > człowieka zęby bolą.
    >

    > PS. Naucz się odpowiadać, cytować tekst. Tnij kogutku to co jest zbędne.

    Jako obywatel mam obowiązek informowania stosownych urzędów o nie przestrzeganiu
    prawa przez innych. Dlatego pytam o uprawnienia. Bez stosownych uprawnień szkolenie i
    nauczanie innych nie jest dozwolone. Również komercyjne przerabianie samochodu ze
    spalinowego na elektryczny bez uprawnień nie jest dozwolone. Wymyśliliśmy tak żeby
    głupszy mądrzejszego nie uczył i żeby było bezpieczniej. Wszedłem kiedyś na stronę
    samochody elektryczne. Z podziwem patrzyłem jak ktoś rzeźbi w gównie i jeszcze się
    tym chwali.