  • Data: 2013-04-28 16:21:50
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 14:32:15 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    tys. zł na szkolenie teoretyczne i praktyczne (przeróbka twojego samochodu) i zgłoś
    się do mnie.

    > 14 akumulatorow 180Ah = maksymalny zasieg jaki mu sie udalo osiagnac to 170km. A
    laduje to prostownikiem 25A, czyli zeby je zaladowac do pelna trzeba ponad 100 godzin
    (ponad 4 doby!). Jako hobby - spoko, niech sobie robi, ale 170km to ja czasem w pol
    dnia robie :)

    Nie wszystko jest dla wszystkich.
    Na tym etapie technologii jest bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich poruszających
    się dużo po aglomeracji: wszelkie służby, dostawcy, taxi.
    Jeżeli ktoś wyjeżdża i wraca do bazy, na postój, gdzie ma możliwość doładowania aku,
    to koszt przejechania 100 km w wysokości 3 zł jest zachęcający.