eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-25 12:33:36
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:h...@m...org...

    >> Oczywiście mam wentylację mechaniczną

    > Z rekuperacją na czas letni? ;)

    W lecie rekuperator "odzyskuje" zimno. Oczywiście nie działa tak
    spektakularnie jak w zimie gdy różnica temperatur wynosi 20 stopni ale z
    kratek wieje wyraźnie zimniejszym powietrzem niż temperatura za oknem.

    > Ba, zależy jeszcze jakie roletki -- bo niektóre bardziej szkodzą na
    > temperaturę niż pomagają. :)

    Mam zwykłe wewnętrze materiałowe, ale jasne. Nie są tak dobre jak
    zewnętrzne, ale za to tanie i wygodne w użyciu.

    Pozdrawiam
    Ergie