  • 41. Data: 2022-02-26 23:24:51
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 26.02.2022 o 19:42, heby pisze:

    > Pewnie. Bede miał większe zasięgi.

    Koles z pl.budowanie niejaki heby, profesur z koziej życi chcial by mu
    zwiekszyc zasieg, to ma - oczywiscie rozgrzany pret w dupe i pietno.

    BTW nie znam Ukrainca (a pracuje z nimi), ktory by nie wiedzial co to
    ?????????.

  • 42. Data: 2022-02-26 23:28:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Feb 2022 22:56:55 +0100, w <621aa228$0$470$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > To je sobie wypierz.

    Jak rasowy ruski sam nie umiesz?

    > Jak cię na proszek do prania nie stać to zrobimy zbiórkę pieniędzy i na
    > mydło także, żebyś sobie szparkę wymył.

    Zrób zbiórkę, bo wasze ciała leżą i zaśmiecają ziemię.

  • 43. Data: 2022-02-26 23:28:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Feb 2022 22:57:54 +0100, w <621aa262$0$470$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Nie chlej tyle, bo robisz z siebie idiotę.

    Nie dyskutuj, tylko rozpędzaj się.

  • 44. Data: 2022-02-26 23:33:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/02/2022 23:24, Ghost wrote:
    > Koles z pl.budowanie niejaki heby, profesur z koziej życi chcial by mu
    > zwiekszyc zasieg, to ma - oczywiscie rozgrzany pret w dupe i pietno.

    Ładne, ale się nie rymuje.

    Ponadto piętno, jeśli w dupie rozgrzanym prętem, to nie będzie widać,
    wiec podstawowa funkcja nie działa. Że też robisz takie podstawowe błedy
    logiczne.

    > BTW nie znam Ukrainca (a pracuje z nimi), ktory by nie wiedzial co to
    > ?????????.

    Młodzi wiedzą. Starzy nie. Przypominam, że oficjalnie uczy się o tym od
    91 roku i przez wiele lat uczono byle jak. A na poważnie zajmują się tym
    od lat nastu. Zapytaj 40 latka. Powie Ci że propaganda zachodu. Bo tak
    go nauczyli. Tego już się nie da zmienić.

  • 45. Data: 2022-02-26 23:54:02
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 26.02.2022 o 23:33, heby pisze:

> [...]
    > od lat nastu. Zapytaj 40 latka. Powie Ci że propaganda zachodu. Bo tak
    > go nauczyli. Tego już się nie da zmienić.

    Pracuje tez z 40+, mozesz rownie dobrze napisac, ze Polacy nie wiedza co
    to Powstanie Warszawskie, a tak w ogóle to mozesz spierdalać, nie chce
    mie się z tobą gadać, putinowski trollu.

  • 46. Data: 2022-02-26 23:57:41
    Od: Ghost <G...@h...net>

    Ghost pisze:

> [...]
    > zwiekszyc zasieg, to ma - oczywiscie rozgrzany pret w dupe i pietno.
    >
    > BTW nie znam Ukrainca (a pracuje z nimi), ktory by nie wiedzial co to

    Jezdem gópi i żrem kacze kópska.

  • 47. Data: 2022-02-27 10:37:39
    Od: LFC <l...@o...eu>

> [...]
    > od lat nastu. Zapytaj 40 latka. Powie Ci że propaganda zachodu. Bo tak
    > go nauczyli. Tego już się nie da zmienić.

    Z Wielkim Głodem jest tak jak z Katyniem.
    Oficjalnie się nie mówiło, albo kłamało ale wiedza o tym krążyła wśród
    zwykłych ludzi, a po upadku komuny stała się oficjalna i legalna.
    Dla większości Ukraińców jest to zamierzchła przeszłość, jak dla nas
    Katyń, ale jest już oficjalną częścią ich historii.
    Wiedzą naprawdę starzy i młodzi w sile wieku. Pokolenie środka komuny
    może mieć z tym problem, ale po tym najeździe nikt tam nie będzie już
    wątpił.

    LFC

  • 48. Data: 2022-02-27 12:35:03
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 27.02.2022 o 10:37, LFC pisze:

> [...]
    > Wiedzą naprawdę starzy i młodzi w sile wieku. Pokolenie środka komuny
    > może mieć z tym problem, ale po tym najeździe nikt tam nie będzie już

    Nikt z tym nigdy tam nie mial klopotu. Ze wzgledu na liczbe ofiar impact
    byl tak wielki, ze dotyczyl w praktyce kazdej rodziny. To nie byl wymiar
    Katynia. Porownujac zarowno liczby jak i grupy spoleczne, w ktore Głód
    uderzył,

  • 49. Data: 2022-02-27 16:03:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To sami Ślązacy wzniecali Powstania Śląskie, a nie ówczesne rodzące się młode państwo
    polskie.

    -----

  • 50. Data: 2022-02-27 19:39:39
    Od: LFC <l...@o...eu>

    W dniu 27.02.2022 o 12:35, Ghost pisze:

> [...]
    > byl tak wielki, ze dotyczyl w praktyce kazdej rodziny. To nie byl wymiar
    > Katynia. Porownujac zarowno liczby jak i grupy spoleczne, w ktore Głód

    Nie chodziło mi o porównanie ilości ofiar, bo jest to nieporównywalne,
    tylko o zjawisko wypierania pamięci o tym z oficjalnego obiegu.

    LFC