  • 61. Data: 2022-03-04 22:08:05
    Temat: Re: homo sovieticus
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 02:57, Cavallino pisze:

    > A polskich gdzie?
    > I dlaczego działanie były dokładnie takie same (żadne)?
    > Czy to znaczy że teraz ktoś powinien nas najechać i ukarać?

    Chłopczyku, jak nie rozumiesz o co tu chodzi to nie obrażaj tylko
    grzecznie się dopytaj.

    Problem polega na tym, że w Ukrainie kilka rządów robiło wodę z mózgu
    młodym Ukraińcom, eskalując nienawiść do Rosjan, Polaków i Żydów.

    Były prezydent Ukrainy - Wiktor Juszczenko, który był prezydentem w
    latach 2005-2010 wyniósł na piedestały bandytę Stepana Banderę i zrobił
    z niego bohatera narodowego

    Jeżeli nie wiesz kim był Bandera:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera

    Wśród młodych Ukraińców zaczęły narastać napięcia antypolskie i
    antymoskiewskie i zaczęły się demonstracje we Lwowie, a nawet w Polsce.
    Nasz rząd zarówno PO jak PiS dały totalnie dupy, bo zamiast zacząć
    rozmowy z rządem ukraińskim to przyjęli postawę, aby nie drażnić
    Ukraińców starymi zażyłościami. Kolejni prezydenci Ukrainy Wiktor
    Janukowycz i Petro Poroszenko, którzy byli podporządkowani Kremlowi,
    zwłaszcza Janukowycz, nic z tym nie robili, a wręcz pozwalali na
    eskalowanie nienawiści i prowokacje sterowane z Kremla.

    Putin, który nie chce, aby Ukraina weszła do UE i NATO, wykorzystał te
    napięcia i wmawia społeczeństwu rosyjskiemu, że Ukrainę zajęli
    neonaziści banderowscy. W TV Rosyjskiej ciągle puszczane są filmy z
    demonstracji młodzieży, która skanduje hasła: "Lwów dla Ukraińców, a nie
    dla polskich panów", "Ukraina bez Putina", "Kto nie skacze ten Moskal"
    itp. przeplatane z filmami z parad gejowskich w Europie i USA oraz
    starych filmów z manifestacjami hitlerowskimi. Rosyjskie społeczeństwo
    jest przekonywane, że na Ukrainie odrodził się nazizm, który przejął
    władzę i morduje obywateli Ukrainy narodowości Rosyjskiej. Narrację
    putinowską miały urealniać informacje w mediach, że schwytano członków
    ugrupowań ukraińskich na terytorium rosyjskim, którzy rzekomo planowali
    zamachy na terytorium Rosji.

    Putin postanowił najpierw oswobodzić z rąk rzekomych nazistów obywateli
    Krymu i Donbasu i tu pojawiła się ..ujowa polityka Ukrainy, UE, bo
    zamiast rozwiązać konflikt pokojowo, zgodzić się na autonomię i
    sprowadzić obserwatorów ONZ to bezmyślnie tłukli się z separatystami i
    okupowali te regiony, co jeszcze bardziej eskalowało w młodzieży
    nienawiść do Moskali, a także do Polaków. Kolejne rządy przyzwalały na
    te manifestacje. A wystarczyło tylko rozgonić gówniarzy i oficjalnie
    zakazać skandowania haseł antyrosyjskich i nazistowskich.

    Dlatego wcześniej też napisałem, że Ukraińcy poniekąd sami się prosili o
    tę wojnę.

    Teraz Putin "wyzwala" obywateli Ukrainy oraz rosyjskich Ukraińców spod
    jarzma neonazistów-banderowców ukraińskich.

    UE zaś przyjęła postawę "nic nas to nie obchodzi, bo jak się Putin
    zezłości to zakręci kurek".

    Putin jest bardzo dobrym strategiem, nauczonym przeć do przodu choćby po
    trupach i został przyzwyczajony do obojętności UE. Plany tej inwazji
    były znane rok temu, ale UE nic z tym nie zrobiła, a już rok temu
    powinny być wprowadzone sankcje gospodarcze przeciwko Rosji. Poza tym UE
    powinna rok temu już prowadzić negocjacje z Białorusią.

    Dobrze, że UE się obudziła i teraz mówi jednym językiem.

    > PLONK WARNING onuco.

    Ładnie się przedstawiłeś.

  • 62. Data: 2022-03-04 22:15:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Collie.
    On 04.03.2022 21:59 you wrote:

    > Złapał Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma. W Budzie Ruskiej.

    Cytując klasyka:
    Do budy, kundlu!

    --
    Pete

  • 63. Data: 2022-03-04 22:17:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-03-2022 o 22:08, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Problem polega na tym, że w Ukrainie kilka rządów robiło wodę z mózgu
    > młodym Ukraińcom, eskalując nienawiść do Rosjan, Polaków i Żydów.

    A u nas Ukraińców, Rosjan, Żydów, Niemców i kogo tam jeszcze.
    Widzisz jakąkolwiek różnicę?

    > Teraz Putin "wyzwala" obywateli Ukrainy oraz rosyjskich Ukraińców spod
    > jarzma neonazistów-banderowców ukraińskich.

    > Putin jest bardzo dobrym strategiem,

    Dość.
    PLONK

  • 64. Data: 2022-03-04 22:19:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 22:17, Cavallino pisze:

    > A u nas Ukraińców, Rosjan, Żydów, Niemców i kogo tam jeszcze.
    > Widzisz jakąkolwiek różnicę?

    > Dość.
    > PLONK

    Nie wiem co Ci wali w dekiel, ale widzę, że dalsza dyskusja z Tobą to
    strata czasu.

  • 65. Data: 2022-03-04 22:54:39
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 4.03.2022 o 22:15, Pete napisał:

    > Do budy, kundlu!

    Wielką literą, jak twój przedpiśca cię uczy za darmo.
    Ćwoku ty.

  • 66. Data: 2022-03-05 07:12:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Collie.
    On 04.03.2022 22:54 you wrote:

    > Wielką literą,

    Na to trzeba zasłużyć.

    > jak twój przedpiśca cię uczy za darmo.

    W przeciwieństwie do ciebie, zakazu mi się czasami coś ciekawego
    napisać.

    > Ćwoku ty.

    Wzajemnie

    --
    Pete

  • 67. Data: 2022-03-05 09:15:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 05.03.2022 07:12 you wrote:

    > Na to trzeba zasłużyć.
    > W przeciwieństwie do ciebie, zakazu mi się czasami coś ciekawego
    > napisać.

    *zdarza mu się*

    --
    Pete

  • 68. Data: 2022-03-05 09:51:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 marca 2022 o 22:54:43 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Wielką literą, jak twój przedpiśca cię uczy za darmo.
    > Ćwoku ty.
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Nie za darmo tylko darmo kundlu. Ostatnio nie chwalisz się zdjęciem żony.

  • 69. Data: 2022-03-05 22:49:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 4 marca 2022 o 18:15:52 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    .

    > Myślę, że historię Lwowa znam lepiej jak większość osób wypisujących
    > bzdury na tej grupie.

    Trudno nie reagować na bzdury które wypisujesz.
    Doczytaj o historii Lwowa i wtedy podejmij dalszą dyskusje.
    Nie przepisuj po raz kolejny bzdur z internetów..
    Twoje teksty są szkodliwe więc nie dziw się że jest reakcja.

  • 70. Data: 2022-03-05 23:23:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 05.03.2022 o 22:49, Kris pisze:
> [...]
    > Nie przepisuj po raz kolejny bzdur z internetów..
    > Twoje teksty są szkodliwe więc nie dziw się że jest reakcja.

    Jeżeli uważasz, że to co piszę to są bzdury to opisz to co nie jest
    bzdurą i wskaż co według ciebie jest szkodliwe w tym co napisałem.

    W przeciwnym wypadku kolejny raz robisz gównoburzę. Leki ci się już
    skończyły czy może miałeś nieudany seks?