  • Data: 2018-01-18 16:57:42
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 stycznia 2018 16:15:29 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie wiedzialem ze w jakims Mozambiku zyjesz bo w Polsce inflacji o jakiej
    > napisales, o ile nie bedzie wojny albo rewolucji, nie bedzie.

    Ja się nie patrzę na propagandowe wykresy tylko na ceny w sklepach.
    Parę lat temu za nietoksyczną kiełbasę trzeba było dać 15 zeta/kg,
    dzisiaj czasem 25 nie wystarczy. Czynsz w spółdzielni mieszkaniowej
    w ciągu 4 lat skoczył mi o 40%. Masło to już oklepany przykład ale jednak.
    Realna inflacja na tym co większość ludzi na co dzień kupuje może sięgać
    spokojnie 10% w skali roku. Ja założyłem 5%, czyli mega optymistycznie.

    > pamietam zalozyles kiedys temat prad z dachu. Po polowie roku dasz rade cos
    > powiedziec wiecej o oplacalnosci inwestycji?

    Nic się nie da powiedzieć bo nawet rozliczenia nie było z energetyką.
    Przechowywanie kosztuje 20% produkcji. Z tego co się uda zjeść na miejscu
    nie płaci się haraczu. Zobaczymy za rok :>

    L.