  • Data: 2018-01-23 21:07:36
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Zastanawia mnie wciąż ten durny warunek "instalacja zintegrowana z dachem".
    > Co im szkodzi, jak ktoś sobie trackera postawi albo gdzieś na nieużytku
    > rozłoży? Bez sensu to...

    Albo na użytku. Jak w Czechach często bywało. Ludzie zaczęli wtedy
    zadawać (słuszne) pytania: może nie taka fajna ta fotowoltaika, skoro
    zajmuje cenne miejsce. Jak dla mie, to ograninczenie nie jest bez sensu.
    Nieużytki można użytkować na setki fajniejszych sposobów, niekoniecznie
    zastawiając nudnymi czarnymi płytami. A na dachu leży (w geometrycznym
    sensie) za darmo.

    --
    Jarek