eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinternet kablowy w domu › Re: internet kablowy w domu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
    peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: internet kablowy w domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5eee52be$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eee5722$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Sat, 20 Jun 2020 21:48:26 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5eee680d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.74.4.142
    X-Trace: 1592682509 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 89.74.4.142:64961
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2584
    X-Received-Body-CRC: 2925148578
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564325
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-06-2020 o 21:32, Jarosław Sokołowski pisze:
    > yabba napisał:
    >
    >>> Wolałbym np netie ale jest tylko Orange z tego co wiem w tej
    >>> okolicy. Choć słyszałem że mozna miec netie na lini Orange-a?
    >>
    >> Tak, można. Problem jest jak nastąpi uszkodzenie kabla, wtedy
    >> można czekać miesiącami na naprawę. Orange i Netia przerzucają
    >> się dokumentami i odszkodowaniami, a Ty musisz płacić abonament
    >> i ciągle składać reklamacje o zwrot abonamentu za niedziałającą
    >> usługę.
    >
    > Zawsze było odwrotnie. To znaczy UKE wyznaczył wysokość odszkodowań
    > płaconych przez operatora sieci (Orange) na rzecz operatora WLR/BSA
    > (Netia) -- kilkadziesiąt złotych za każdy dzień niedostępności usługi
    > u jednego abonenta.
    >
    > Skutkiem tego jak kiedyś zgłosiłem w Netii awarię o drugiej w nocy
    > *w piątek*, to o ósmej rano *w sobotę* na miejscu była ekipa wysłana
    > przez Orange. Dla porównania -- jak wcześniej miałem po prostu linię
    > TPSA (fizycznie ten sam drut), to zgłoszoną awarię likwidowali *198*
    > dni, co zdaje się było jakimś lokalnym rekordem.
    >
    > W obu przypadkach przebieg naprawy wyglądał podobnie. Ktoś ukradł
    > kabel. Trzeba było więc poprowadzić nowy. W jednym z opisanych
    > wyżej przypadków kabel był zepsuty, a że tepsiarze nie mieli na
    > magazynie innego zepsutego, więc musieli pociągnąć nowy sprawny,
    > naprawili niejako przez przypadek.
    >
    > Coś się ostatnio zmieniło?
    >

    Ja znam 2 przypadki, że Orange nie opłacała się naprawa kabla i wolała
    płacić karę dla Netii. Netia dostawała od Orange więcej niż musiała
    zwracać klientowi, więc nawet na tym zarabiała.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1