  • Data: 2021-03-04 09:23:50
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2021 o 23:09, heby pisze:

    > Tak, bo taki też się przyda za kilka tygodni jak się okaże że można
    > żarówkę w garażu podpiąc, roombe,
    niekoniecznie. ja chciałem ułatwić życie domownikom, montując czujnik
    temperatury -> wifi. Mimo to nikt w praktyce nie korzysta z odczytu
    temperatury na telefonie. łatwiej podejśc do okna (bo jest zawsze w tym
    samym miejcu) niż szukać telefonu który nie wiadomo grzie zostawiłem(łam)
    żadnych rozbódów nie będzie, ja mam super bajer w smartfonie (typu
    powiem Ci jak jest temperatura u mnie za oknem, gdy jestem w pracy, u
    kolegi). tak że ciesze sie ze zrobiłem po swojemu, trochę się nauczyłem,
    a nie skorzystałem z kombajnu

    ToMasz

    PS natomiast sam sposób na automatyzacje i połączenie tego z czujnikam i
    ruchu nie jest głupi. tyle że trzeba by to zrobić prościej.