  • Data: 2021-03-04 08:58:27
    Temat: Re: jaki cyfrowy programator czasowy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/03/2021 01:18, Marek wrote:
    > Ale.po co dodatkowe czujki ruchu jak większość ma już czujki od alarmu?

    Przykład u mnie: mam czujki od alarmu ale:
    1) nie mogę z nich korzystać w innym celu, centralka jest własnością
    firmy ochroniarskiej i nie mam jakw yprowadzić sygnału
    2) nie są umieszczone tam gdzie chcę wykrywać przypadek puszczania obiegu

    > Jak w Twojej konfiguracji uznaje się, że "nikogo  nie ma" - brak ruchu
    > przez godzine? Jaki czas jest optymalny?

    Przez 20 minut. Dodatkowo czas ten jest dłuższy rano i wieczorem. Przez
    jakiś czas pompa w ogóle była uruchamiana około 6.30 i kończyła około
    8.30, bez względu na obecność.

    Pic na wodę jednak. Od roku jesteśmy zdalni, wiec całośc automatyki
    działa nie tak jak się spodziewasz, pompa pracuje bardzo często, w
    zasadzie non-stop.