  • Data: 2009-06-12 20:08:23
    Temat: Re: kanały wentylacyjne w bloku
    Od: "Marcin Mirowski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <cyber_no_@_spam_sarocom.net> napisał w wiadomości
    news:h0te8t$qda$1@news.onet.pl...
    > zostawiajac na chwile reszte w spokoju... w piwnicy maja ludzie instalowac
    > anteny ??
    > --
    > Robert CyberM

    Nie chcę być faszystą, ale może być w piwnicy, byleby w swojej a nie na
    korytarzu, gdzie komuś będzie wadzić. Gdyby każdy mógł wchodzić na dach, to
    niewątpliwie zrobiłby to twój 10 letni syn (ja w tym wieku tak robiłem) a
    gdyby spadł to kto by za to odpowiadał? I za zniszczone pokrycie dachowe kto
    odpowie. Po to w mieście są kablówki, żeby każdy lokator nie wieszał swojego
    złomu gdzie mu sie podoba. Ale ocywiście kazdy daministrator może regulować
    to wg. własnego uznania.

    Marcin