    Subject: Re: koszt wychowania dzieci
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Wed, 1 Jun 2016 23:49:14 +0200

    W dniu 2016-06-01 o 22:02, Bolko pisze:

    > A wiesz gdzie jest największa ilość dzieci na głowę?
    > w strefie gazy !!!!!! (sprawdzałem kiedyś)

    Kraje arabskie generalnie przodują w "dziecioróbstwie", więc i ta Gaza,
    to żadne zaskoczenie.
    Z tym, że jak byś sprawdził statystyki, to okaże się, że dużo dzieci
    rodziło się w Polsce w czasach niedoboru energii elektrycznej.
    Więc nie wiem czy liczba dzieci w Gazie wynika z powodów religijnych czy
    im po prostu prąd reglamentują?

    > I na koniec.
    > Moja babcia miała 5 dzieci. Pierwszy ur w 1948r.
    > Tata opowiadał że był moment że butów nie mieli.
    > A teraz ?

    Co teraz?

    > Jest takie doświadcznie Calhouna na szczurach :
    > Naukowiec zapewnił szczurom idealne warunki do rozwoju.
    > A i tak populacja wymarła:
    >
    > http://www.physicsoflife.pl/dict/eksperyment_calhoun
    a.html

    > Do wniosków dojdź sam.

    Wniosek jest taki, że szczurom z dobrobytu odechciało się pie@#$lić.
    Z tym, żeby to miało przełożenie na ludzi trzeba by powtórzyć
    eksperyment na ludziach.