  • Data: 2023-02-04 11:06:31
    Temat: Re: nie mój dom :)
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:trl9uc$7gg$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Aaa teraz widzę, zasilanie i powrót na tej samej gałęzi grzejnika
    > :) Człowiek już na starość ślepy, poza tym myślałem wpierw że to
    > grzejnik z dolnym przyłączem ale przyjrzałem się lepiej i widzę że
    > zwykły, no to hydraulik dał ciała.

    Wiesz nie czytałem dokładnie komentarzy pod zdjęciem ale wydaje mi się
    że z prawej strony ta rurka wnosi się do góry i wchodzi na górze.
    Tak mocno ciała to chyba nie dał.

    Tu jednak mi chodzi o te odsłonięte poziome rurki, które pijana pani
    domu moze nadepnąć i wyrwać z lutów. Bo oni tu co piatek zwykle
    nałomotani.

    Co by nasze orły sokoły zrobiły w tej sytuacji. Chyba kluczowe jest
    kupienie grzejnika z dolnym podłączeniem. A na przesunięcie rurek bez
    zrywania desek nie mam pomysłu.

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne