  • Data: 2020-08-04 19:07:30
    Temat: Re: niemiecka jakość
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 16:29, PiteR pisze:
    > in <news:rgbiui$21q$1@dont-email.me>

    > Nikomu nic nie chcę odbierać. Może je sprzedać lub podpalić nie moja
    > sprawa.

    ale w tym artykule sugerują odbieranie majątku

    Chcę żeby już nie mógł więcej tych mieszkań kupować. Żeby
    > wynajem mieszkań nie stawał się gałęzią gospodarki.

    Dlaczego?

    Nie mnożyć
    > pasożytów tylko choć jeden polski samochód zbudować jakąś myśl
    > techniczną zawrzeć i sprzedać.

    za państwowe pieniądze?

    > Skoro pisuary zagłosowały z ich punktu siedzenia to z mojego punktu
    > siedzenia chcę żeby w moim mieście nie przybywało bloków prywatnych w
    > infrastrukturze za państwowe.

    ale przecież płacą za to podatki? nie pokrywają kosztów infrastruktury?
    to znaczy że za niskie. Ale jeśli przyblokujemy wysokość czynszów jak w
    Berlinie, to nie ma co się dziwić że nikt nie chce modernizować tych
    chałup...

    Lukasz