  • Data: 2020-08-04 17:29:22
    Temat: Re: niemiecka jakość
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:rgbiui$21q$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > są ludzie którzy swoją głową i wyrzeczeniami dorobili się kilkuset
    > mieszkań (zobacz na yt Dawida Dowbusza, do Anglii przyjechał kilka
    > lat temu i dorobił się na tą chwilę >100 mieszkań - chcesz mu to
    > odebrać, bo już można go uznać za dużą korporację? Czy może niech
    > jeszcze trochę życia poświęci i wtedy mu się to odbierze, bo w
    > końcu tym co na benefitach całe życie też się coś należy?

    Nikomu nic nie chcę odbierać. Może je sprzedać lub podpalić nie moja
    sprawa. Chcę żeby już nie mógł więcej tych mieszkań kupować. Żeby
    wynajem mieszkań nie stawał się gałęzią gospodarki. Nie mnożyć
    pasożytów tylko choć jeden polski samochód zbudować jakąś myśl
    techniczną zawrzeć i sprzedać.

    Skoro pisuary zagłosowały z ich punktu siedzenia to z mojego punktu
    siedzenia chcę żeby w moim mieście nie przybywało bloków prywatnych w
    infrastrukturze za państwowe.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce