  • Data: 2020-08-05 08:08:42
    Temat: Re: niemiecka jakość
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2020 o 22:25, PiteR pisze:
    > in <news:rgc4kl$lki$1@dont-email.me>

    > no i, to moze im odbiorą, co ja mam do tego.

    no możesz być za albo przeciw, wyraziłeś tu opinię że to super że chcą
    odebrać, moja jest delikatnie inna

    > ale masakrujesz cytaty
    >
    > dlatego, że ja zechcę wtedy pędzić bimber jesli tak i sprzedawać.

    w zasadzie to możesz...tylko musisz być wielką korporacją :)

    > i burdele opodatkować.

    jestem za. No i narkotyki, bo nie rozumiem dlaczego od tego nie trzeba
    płacić podatków

    > Elon chyba za swoje

    ale to jego wybór, jak znajdzie się Polak który stwierdzi że ma to sens,
    to na pewno to zrobi!

    > Niskie czy wysokie polski rząd może zawinąć.
    > Główny mój cel żeby nie przybywało ludzi w mieście.

    to ty możesz, a inni nie?
    Może właśnie czyjś model biznesowy zakładał, że na wsiach to tam dopiero
    pracy nie ma, a tu zbudujemy tanie mieszkania, miasto się rozrośnie to i
    biznes przyjdzie

    Lukasz