  • Data: 2020-08-04 23:25:22
    Temat: Re: niemiecka jakość
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:rgc4kl$lki$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > ale w tym artykule sugerują odbieranie majątku

    no i, to moze im odbiorą, co ja mam do tego.

    > Dlaczego?

    ale masakrujesz cytaty

    dlatego, że ja zechcę wtedy pędzić bimber jesli tak i sprzedawać.
    i burdele opodatkować.

    > za państwowe pieniądze?

    Elon chyba za swoje

    > ale przecież płacą za to podatki? nie pokrywają kosztów
    > infrastruktury? to znaczy że za niskie.

    Niskie czy wysokie polski rząd może zawinąć.
    Główny mój cel żeby nie przybywało ludzi w mieście.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce