  • Data: 2012-11-17 11:33:07
    Temat: Re: ocena projektu
    Od: "Marcin Ł" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:35a4df41-8741-440c-8f9f-41a93bea3c8d@googlegrou
    ps.com...
    >dzieki za podpowiedzi
    >no wlasnie Wy widziecie to czego ja nie. dla mnie liczy sie wnetrze i
    >praktycznosc. kolor dachu czy elewacji to mnie malo interesuje teraz. co do
    >projektu indywidualnego to architeket liczy 150zl/m2 czyli prawie 20 000zl.
    To ceny z Wa-wy????
    To ja bym się zastanowił czy nie poszukać jakiegoś architekta na prowincji
    (np gdzie mozna dolecieć samolotem).
    Przecież tylko na początku musisz być fizycznie. Póżniej jest e-mail.

    Mojemu Szawgrowi Architekt zrobił dom za ~7000 zł przy powierzchni coś koło
    350 m2.
    I wcale nie musi być gorszy od Twojego. Zresztą obaj później zaprojektowanie
    ludziom bez uprawnień.

    taka cyfre uslyszalem w Lublinie wiec troche dala do myslenia... w sumie
    moglem potwierdzic stawke u innego ale...