  • Data: 2018-01-20 21:30:33
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 17:41:55 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na moje to garaż musiał być dobudowany bez ocieplenia na zewnątrz, dlatego
    > mogło w nim ostro piździeć i wtedy rzeczywiście grzybek mógł wyjść.
    > Ja mam tak samo - za garażem mam wiatrołap z zabudowaną szafą wnękową
    > ale garaż jest normalnie jak reszta domu grubo docieplony + ciepła brama
    > segmentowa. Nigdy mi tam poniżej zera nie spadło nawet w największe
    > mrozy. Pozatym mam tam wentylację mechaniczną.
    >
    > Jak ktoś zrobił kilka zaniedbań (brak wentylacji, słabe ocieplenie, może
    > zimna brama) to rzeczywiście grzybek mógł wyjść.

    Garaż w bryle budynku, ściany z suporeksu 38cm chyba między domem a garażem,
    nieocielone bo i po co
    Brama garażowa segmentowa za 2tys(tak samo "zimna" pewnie jak te markowe) i nigdy nie
    spadło poniżej 0stC
    Ostatnie kilka lat to mrozów nie było ale coś koło 2010 to w lutym kilka dni poniżej
    20stC na minusie na dworze było i testowo butelke z wodą koło drzwi garażowych miałem
    Nie zamarzła ani razu,