  • Data: 2011-01-13 22:23:13
    Temat: Re: odkurzacz i żelazko jakie?
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od dopiero co użytkuję odkurzacz Rowenta i jest całkiem całkiem.
    Szczotka trójkątna, łatwiej nią dojść w rogi, ale przy jakichś olbrzymich
    powierzchniach jest węższa od standardowej.
    W komplecie ssawka do parkietów (z miekkiego włosia) i turboszczotka (chyba
    jak ktoś ma zwierzeta futerkowe??), długi przewód choć gruby (elektorlux też
    miał długi, ale cienki).
    Chodzi dość cicho, i co ważne miłym zaskoczeniem są aż 5-litrowe worki
    (ostatnie odkurzacze miały coś około 3,5-litrowe przy wymianie i z łezką
    wspominałem starego ogromniastego Zelmera Oceanic).
    Brakuje mi jedynie funkcji parkowania (wyłącznika silnika) przy chwilowym
    odstawieniu rury w odkurzacz, no i zdalne sterowanie z rury też by się
    przydało, ale to drugie to jeszcze nie standard.

    Z żelazek najlepiej w ręce leży mi Philips, może jeszcze Braun.
    A ciekną wszystkie (z kilkunastu sztuk, które się przewinęły), trochę to
    wq...ce, że firmowe żelazka po ładnych parę stówek ciekną na podłogę.