  • Data: 2011-01-15 13:47:58
    Temat: Re: odkurzacz i żelazko jakie?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    > witam,
    > muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
    > odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył i wyzionął ducha
    > po 2 latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do
    > sprzatania jest około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z
    > dużym workiem co powiecie o BOSCHu?

    Elektrolux Ultra silencer jakis albo rowenta silence force albo samsung tez
    jakis silence bla bla. Posiadam ten pierwszy i jest bardzo fajny, lecz nie
    idealny. Naprawde cichy, pracuje kulturalnie. Wyglada na solidny ale to sie
    okaze z czasem. Worki majace byc "anty odour" nie dzialaja jakbys oczekiwal,
    nadal smierdzi ale moze mniej. Sila ssania bardzo duza (na max jest oczywiscie
    glosniejszy ale nadal cichszy niz zelmer...). Nigdy wiecej wyjacego odkurzacza,
    przy E US mozesz normalnie gadac przez telefon (na mocy od min do sredniej, na
    minimum parkiet odkurzy bez problemu ale dywan juz wymaga sredniej mocy).