  • Data: 2009-04-06 07:50:48
    Temat: Re: odkurzacz przemysłowy/domowy
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "II Artur II" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:grcbp2$qbl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    WC),

    > Przedewszystkim nie wiedzialem ze tam sie wode leje a to zmienia postac
    > rzeczy. Czyli mozna ten separator stosowac jak odkurzacz wodny? No moze
    nie
    > wodny ale odkurzacz z filtrem wodnym :-)
    > Dzieki za podpowiedz.

    Odkurzacz wodny Hyla podobnie jak Rainbow... One nie udają.
    Mam jeszcze przemysłowy, ten albo zbiera do worka, albo zbiera mokre (woda z
    dodatkami), przy przepełnieniu pływak zamyka dopływ do wylotu powietrza, co
    jest nie tylko zabezpieczeniem ale i sygnalizacją przepełnienia - około 20
    litrów.