  • Data: 2011-04-18 07:54:20
    Temat: Re: ogrodzenie miedzy dzialkami
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ioglvd$et$1@inews.gazeta.pl...

    > no i dlatego sądy maja cos do roboty - klasyczny spór "o miedze".
    > Płot postawiony u sąsiada tak ze dotyka twojej granicy jak
    > najbardziej służy również tobie - z pełnymi konsekwencjami tego.

    Nie, nie służy.

    > (Treść art. 154 § 1 Kodeksu cywilnego pozwala domniemywać,
    > że mury, płoty, miedze, rowy i inne podobne urządzenia znajdujące
    > się na granicy gruntów sąsiadujących służą do wspólnego użytku sąsiadów)

    No beton... Ile razy mam powtarzać, że nie masz prawa stawiać niczego w
    granicy bez zgody "drugiej strony"?

    > nie pitol - gadasz tak jakbys w zyciu nic nie wybudował -
    > oczywiscie ze mogę budowac na swoim tuz przy twojej granicy

    Jeśli swoim budowaniem nie włazisz na moją stronę i o ile nie naruszasz
    innych przepisów prawa budowlanego - owszem. Ale w praktyce dla
    ogrodzenia oznacza to jakieś pół metra w głąb... może ćwierć przy BARDZO
    zręcznych budowlańcach.

    > - a ty mozesz wezwac na te okolicznosc policje i popieniaczyć.
    > Albo sprawe oddac do sądu o odszkodowanie bo doznałes strat :))))

    Jeśli włazisz na mój teren i go tratujesz - mam także prawo wziąć sprawy
    we własne ręce.