  • Data: 2011-02-04 12:34:42
    Temat: Re: oszczednosci nr 4 by zlotowinfo (zestawienie)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iigo5m$v0g$1@news.onet.pl...

    > pierwsza to że dzwiek jest przesyłany jako prąd stały :) chyab że mówisz
    > o ciszy, wtedy tak U=0V a i=0A P=0W

    sygnał dźwiękowy nie jest stały w czasie to fakt
    ja mowilem że jest to prąd stały
    ale po podłączeniu miernika zwątpiłem odnośnie prądu stałego

    > druga o straszliwych stratach, no chyb że jesteś głuchy i twoje głośniki
    > sa zasilane sygnałem o mocy co 100W co najmniej w sposób ciągły :)

    nie mowie o straszliwych, a bardziej o poborze prądu przez wzmacniacz i
    składnikach strat wpływających na wyższy poziom wzmocnienia, możliwe że te
    skladniki są pomijalne,

    jedno jest pewne wzmacniacz moj bierze zdecydowanie za dużo prądu, do
    trywialnego celu prostej sygnalizacji