  • Data: 2022-07-11 22:19:23
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 11 lipca 2022 o 18:06:22 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    .

    > nie liczę, myślę że to mało prawdopodobny scenariusz, jednak w pewnych
    > warunkach realny: budownictwo mocno spowalnia i nagle sporo ekip nie ma
    > co robić. Mają wybór nie robić nic, albo walczyć ceną.

    To już się dzieje.
    Ilosc zleceń w budowlance spada.
    W ciągu ostatniego miesiąca miałem 4 telefony od znajomych prowadzących lokalne
    firmy(wykończeniowka, instalatorstwo) czy nie wiem nic o jakiejś robocie bo im klient
    się wycofał i miejsce w kalendarzu zrobiło.
    Jeszcze 2-3 miesiące temu to było nie do pomyslenia- wszyscy mieli kalendarze
    zapełnione na rok do przodu.
    I piszę tu o firmach działających co najmniej kilkanaście lat na lokalnym rynku.