  • Data: 2022-07-11 21:58:59
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.07.2022 o 20:23, ddddddddddddd pisze:

    > tyle że dla wielu budowlanka to nie biznes, a praca (z resztą jak dla
    > wielu małych firm w innych branżach). Oni po prostu pewnego dnia
    > zauważą, że pracy jest mniej, a kolejnego jeszcze mniej. Teraz nie
    > mają czasu lub nie chcą się nad tym zastanawiać. Może wtedy przejdą na
    > etat, może wyjadą, a może obniżą wymagania płacowe. Bez sensu byłoby
    > zwijać biznes teraz jeśli jedyne co potrafisz robić to ten jeden
    > biznes. Sam w takim przypadku liczyłbym, że jakoś to będzie (mając
    > właśnie powyższe alternatywy w głowie), bo to jedyna sensowna opcja.

    Nie praca, a robota. Różnica taka, że za wykonaną pracę, wykonawca
    ponosi odpowiedzialność, a za robotę tylko do momentu wzięcia pieniędzy
    i minięcia furtki.

    Co ciekawsze większość takich Krzyśdupków wykonujących "robotę" jak nic
    nie umie to się bierze za budowlankę, bo tam partacza trudno rozpoznać
    "przed". Ponieważ Krzyśdupkom kompletnie nie idzie w jakiejkolwiek
    branży to się łapią za kolejne roboty: a to kocioł zamontuje rzekomo
    sąsiadowi czy koledze, a to płyty gips-karton, a to doniczki z desek, a
    to meble spawane. "Znajom siem na fszystkim", choć wszystko konsultują
    na grupach dyskusyjnych. Nie dość, że odpierdzialają fuszerki,
    dumpingują ceny, psują rynek to jeszcze z zawiści i zazdrości obrażają
    innych fachowców.