  • Data: 2022-07-11 20:23:01
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.07.2022 18:58, Zenek Kapelinder wrote:

    > Z każdym biznesem jest tak, o ile nazwisko nie kończy się na berg, man itp, że
    trzeba przewidziec kiedy się spierdoli i wycofać z niego na górce a nie jak już się
    spierdoliło. Polskich budowlańców może tylko uratować wygrana Ukraińców.

    tyle że dla wielu budowlanka to nie biznes, a praca (z resztą jak dla
    wielu małych firm w innych branżach). Oni po prostu pewnego dnia
    zauważą, że pracy jest mniej, a kolejnego jeszcze mniej. Teraz nie mają
    czasu lub nie chcą się nad tym zastanawiać. Może wtedy przejdą na etat,
    może wyjadą, a może obniżą wymagania płacowe. Bez sensu byłoby zwijać
    biznes teraz jeśli jedyne co potrafisz robić to ten jeden biznes. Sam w
    takim przypadku liczyłbym, że jakoś to będzie (mając właśnie powyższe
    alternatywy w głowie), bo to jedyna sensowna opcja.

    Lukasz