  • Data: 2022-07-11 23:20:37
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 11 July 2022 at 22:19:24 UTC+2, Kris wrote:
    > poniedziałek, 11 lipca 2022 o 18:06:22 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > .

    > To już się dzieje.
    > Ilosc zleceń w budowlance spada.
    > W ciągu ostatniego miesiąca miałem 4 telefony od znajomych prowadzących lokalne
    firmy(wykończeniowka, instalatorstwo) czy nie wiem nic o jakiejś robocie bo im klient
    się wycofał i miejsce w kalendarzu zrobiło.
    > Jeszcze 2-3 miesiące temu to było nie do pomyslenia- wszyscy mieli kalendarze
    zapełnione na rok do przodu.
    > I piszę tu o firmach działających co najmniej kilkanaście lat na lokalnym rynku.
    bo wszystkie prace wykończeniowe, instalatorskie należy wystandaryzować, aby były
    powtarzalne i zautomatyzowane.

    Przykladem jest technologia światłowodowa w telewizji, internecie.

    Może Zenek ucinać kable, spawać i marnowac czas, a może mieć gotowe odcinki i je
    nadmiarowo wsuwac w rury, laczyć automatycznie i robota zakonczona.

    Tak jak zgrzewanie rur zastąpilo gwintowanie, czy spawanie,
    tak nalezy wprowadzić automatyczne technologie wykonczeniowe do elewacji zewnętrznej.

    Podjeżdża maszyna pod blok z wysięgnikami, dźwigami i jedzie agregat wzdłuż ściany od
    parteru po 10. pietro
    i ociepla i zamyka tynkiem i nie trwa to miesiące a tyudzien i caly blok ocieplony i
    pracuje 5 Zenków do obslugi

    I niech taki agregat kosztuje i miliard zielonych, ale będzie 100 razy wydajn iejszy
    od Zenków i to się szybko zwróci.

    Podobnie lazienki

    Agregat skuwa wszystko automatycznie i wyrzuca gruz na zewnątrz, wycina otwór
    drzwiowy do sufitu
    i przez okno dźwig podaje całą, okafelkowaną ścianę lazienkową, podlogę, sufit, z
    cala instalacją, umywalką, bateriami, prysznicami, oświetleniem
    i to się przymocowuje do szkieletu , wszystki wzjamenie łaczy i gotowe w 3 dni

    Tak jak kabiny pasażerskie na cruisach.
    5000 kabin buduje fabryka i sa dostarczane na statek jako kontenery i tylko są
    ukladane, mocowane i przyłączane do mediów i żadnych Zenków od wykanczania,
    instalowania nie potrzeba, bo by się grzebali z robotą 5 lat.