  • Data: 2022-07-15 23:14:36
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.

    > Pożyjemy zobaczymy. Uważasz że jak ktoś się urodził to nie musi umrzeć?

    Przy obecnym deficycie mieszkań i spadku dzietności, jeszcze przez 20
    lat będzie brakowało mieszkań. Ludzie nadal się rodzą ale trochę mniej a
    przepełnionych mieszkań nadal mamy od chuja, najwyżej się przerzedzą w
    sensie, że będą tam mieszkały 3-4 osoby a nie 6.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>