  • Data: 2022-07-16 14:21:58
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 lipca 2022 o 14:05:44 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    że chodzi o rozwiązania systemowe. Jeśli idziesz do biura pośredniczącego w
    wynajmowaniu albo bezpośrednio do osoby która ma mieszkanie do wynajęcia i nie
    słyszysz że musi umrzeć dotychczasowy lokator i jak umrze to jesteś 346 w kolejca. A
    słyszysz że proszę przynieść jakieś dokumenty i załatwimy sprawę jak będą zgodne z
    wytycznymi. To znaczy że są wolne w każdej chwili do wynajęcia mieszkania. I takie
    mieszkania są w Polsce i Anglii i jeszcze wielu krajach.
> [...]
    > wierzysz to poczytaj popularne portale informacyjne.
    > no widzisz, ty wiedzę czerpiesz z popularnych portali, ja od landlordów
    > na miejscu. Mieszkania schodzą jak świeże bułki* i to landlord wybiera
    > najemcę, a nie odwrotnie i to w kraju, gdzie nadal kredyt mniej kosztuje
    > niż wynajem.
    >
    > *-mieszkania w agonalnym stanie się nie wynajmują (przynajmniej nie od
    > ręki), nie znam takich landlordów, ale wiem, że takiej patologii w UK
    > też jest sporo i faktycznie mogą oni mówić, że rynek najmu się skończył
    > - a po prostu coraz mniej osób chce mieszkać w takim syfie.
    Zaczyna się że ja czerpie wiedzę z portali a ty od lanlordow. I wiedza czerpana od
    landlordow doskonale opisuje najem i zakup mieszkań w Polsce. Weź się opanuj.
    Podstawowa różnica uniemożliwiająca porównanie w kwestii mieszkaniowej Polski i
    Anglii wynika z całkowicie różnej demografi od 1946 roku do dzisiaj. Spore chociaż
    nie dominujące dzisiaj znaczenie ma również to że w Polsce przez pół wieku był
    socjalizm. W Anglii warto mieć mieszkanie żeby wynajmować a w Polsce już nie warto.