  • Data: 2022-07-16 19:09:17
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 lipca 2022 o 16:01:08 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    od landlordow doskonale opisuje najem i zakup mieszkań w Polsce. Weź się opanuj.
> [...]
    > żeby wynajmować a w Polsce już nie warto.
    > w Polsce nadal jest socjalizm, w UK też. Różnica tylko taka, że w UK
    > jest na razie więcej kapitalizmu, w Polsce przed '89 nie było go w
    > ogóle. W UK jeszcze warto wynajmować, ale nie bierze się to tylko z ceny
    > nieruchomości, a z wielu innych czynników. Gdyby te same czynniki
    > (pomijając twoje wymysły o pustostanach, niech to pozostanie niezmienne)
    > pojawiły się w Polsce, to inwestycje w nieruchomości byłyby dużo
    > bardziej atrakcyjne. Działa to też w drugą stronę - zwiększenie przewagi
    > socjalizmu może szybko zniszczyć ten rynek.
    To nie są wymysły o pustostanach bo one są i będzie ich przybywalo. Przez 15 lat umrą
    ludzie w powojennego wyżu demograficznego. Wszyscy oni mają gdzie mieszkać. Tych
    ludzi co umrą może być 12-15 milionów. Pozostanie po nich 6-8 milionów pustych
    mieszkań. Echo wyżu czyli ich dzieci też mają gdzie mieszkać i specjalnie nie
    potrzebują mieszkań po swoich rodzicach. Mieszkań po dziadkach teoretycznie
    potrzebują wnuki. Ale echo wyżu miało bardzo mało dzieci. Anglie po wojnie
    podreperowali tacy różni przez cały rok opaleni. Potem też jechali tam zewsząd jak do
    siebie. To i problemów demograficznych nie mają.