  • Data: 2022-07-16 14:05:41
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.07.2022 10:49, Zenek Kapelinder wrote:
    > Coraz bardziej jesteś nieudolny w obronie. Szukasz braku przecinków a nie widzisz
    że chodzi o rozwiązania systemowe. Jeśli idziesz do biura pośredniczącego w
    wynajmowaniu albo bezpośrednio do osoby która ma mieszkanie do wynajęcia i nie
    słyszysz że musi umrzeć dotychczasowy lokator i jak umrze to jesteś 346 w kolejca. A
    słyszysz że proszę przynieść jakieś dokumenty i załatwimy sprawę jak będą zgodne z
    wytycznymi. To znaczy że są wolne w każdej chwili do wynajęcia mieszkania. I takie
    mieszkania są w Polsce i Anglii i jeszcze wielu krajach.

    takie mieszkania są wolne wszędzie. Jak przyjdziesz do mnie i zgodzisz
    się na ?200.000 w złocie miesięcznie, to i moje mieszkanie będzie wolne
    dla ciebie. Nic to nie mówi o ilości mieszkań na rynku.

    Wyłamywać z tego może się Korea Północna. Z tym że inna jest struktura
    pozyskiwania mieszkań w Polsce i w krajach w których jest i będzie
    przyrost ludności w przeciągu najbliższych kilkudziesięciu lat. W Polsce
    zaczyna się drastyczny spadek liczby ludności. To jest jeszcze nie
    ostatni skutek ll Wojny Światowej. Ponieważ ludzie na żółwie i nie żyją
    100 lat to nadmiar mieszkań na rynku wtórnym już się pojawił. Nie
    wierzysz to poczytaj popularne portale informacyjne.

    no widzisz, ty wiedzę czerpiesz z popularnych portali, ja od landlordów
    na miejscu. Mieszkania schodzą jak świeże bułki* i to landlord wybiera
    najemcę, a nie odwrotnie i to w kraju, gdzie nadal kredyt mniej kosztuje
    niż wynajem.

    *-mieszkania w agonalnym stanie się nie wynajmują (przynajmniej nie od
    ręki), nie znam takich landlordów, ale wiem, że takiej patologii w UK
    też jest sporo i faktycznie mogą oni mówić, że rynek najmu się skończył
    - a po prostu coraz mniej osób chce mieszkać w takim syfie.