  • Data: 2022-07-16 11:49:57
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 16 lipca 2022 o 09:59:45 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > w UK nie wynajmujesz od ręki, chyba że na lewo u ciapaka coś, w czym w
    > UE świnie nie mogą mieszkać. Jak chcesz wynająć to jest plebiscyt,
    > wysyłasz landlordowi wyciągi bankowe, druczki wypłaty i to on decyduje
    > czy chce ci wynająć. Jest tak dlatego, że landlord tylko na tym etapie
    > może się bronić przed nieuczciwym wynajmującym. Jak już wynajmie to ma
    > dużo trudniej (np. gmina oficjalnie mówi tym co nie płacą żeby siedzieli
    > w mieszkaniu, bo nie można ich szybko wyrzucić - socjalistyczny raj dla
    > jednych i socjalistyczna patologia dla normalnych)
    na rynku niemożliwa była w w centralnie sterowanej gospodarce socjalistycznej. A co
    dopiero w wolnorynkowej.
    > jakby ktoś ciebie słuchał to by nic nie zrobił, tymczasem wielu w czasie
    > kiedy ty narzekasz że się nie da, zarobiło na tym i nadal będzie. To tak
    > jakbym mówił, że dolar będzie po 10 zł. Będzie albo nie będzie, ale jak
    > wypuszczę odpowiednio dużo takich teorii, to któraś się spełni
    Coraz bardziej jesteś nieudolny w obronie. Szukasz braku przecinków a nie widzisz że
    chodzi o rozwiązania systemowe. Jeśli idziesz do biura pośredniczącego w wynajmowaniu
    albo bezpośrednio do osoby która ma mieszkanie do wynajęcia i nie słyszysz że musi
    umrzeć dotychczasowy lokator i jak umrze to jesteś 346 w kolejca. A słyszysz że
    proszę przynieść jakieś dokumenty i załatwimy sprawę jak będą zgodne z wytycznymi. To
    znaczy że są wolne w każdej chwili do wynajęcia mieszkania. I takie mieszkania są w
    Polsce i Anglii i jeszcze wielu krajach. Wyłamywać z tego może się Korea Północna. Z
    tym że inna jest struktura pozyskiwania mieszkań w Polsce i w krajach w których jest
    i będzie przyrost ludności w przeciągu najbliższych kilkudziesięciu lat. W Polsce
    zaczyna się drastyczny spadek liczby ludności. To jest jeszcze nie ostatni skutek ll
    Wojny Światowej. Ponieważ ludzie na żółwie i nie żyją 100 lat to nadmiar mieszkań na
    rynku wtórnym już się pojawił. Nie wierzysz to poczytaj popularne portale
    informacyjne. Informacja że mieszkania będą w Polsce drożały pojawia się raz w
    tygodniu a że będą taniały dwa razy dziennie. Że ludzie zarabiali na najmie i będą
    zarabiali napisałeś. Były artykuły w necie że w miastach takich jak warszawa, Kraków
    itp. rata w banku jest wyższa od czynszu jaki można uzyskać przy najmie. Lepiej mają
    ci co dostali mieszkanie w spadku po dziadkach. Bardzo dużo jest takich ludzi.
    Mieszkanie nic ich nie kosztowało. Mogą sobie pozwolić na niższy czynsz. Ale i tak za
    różowo nie mają. Z jakiś statystyk z netu wynikało że takie mieszkania uwzględniając
    wiele czynników, takich nie płacenie czynszu, zniszczenia jakich dokonują najemcy
    itd. to w przeliczeniu na możliwość zarobienia trzeba przyjąć że mieszkanie jest 60%
    czasu wynajęte a 40% stoi puste. Oczywiście żeby udowodnić swoją tezę że nie mam
    racji możesz przytoczyć jak z rękawa przykładów że znasz takich co przez 10 lat nie
    mieli problemów z najemcami. Tylko że nie muszę w to uwierzyć bo kiedyś mieliśmy trzy
    mieszkania które wynajmowalismy. I to były darmowe mieszkania które dostaliśmy w
    spadkach różnych. Dzisiaj jak ktoś kupił na kredyt a nawet za gotówkę mieszkanie
    żeby wynajmować i zarabiać to dołożył do interesu. A w przyszłości będzie miał coraz
    gorzej.