  • Data: 2022-07-15 22:43:59
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 15 lipca 2022 o 20:18:38 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    wprowadzić tego samego dnia to znaczy że jest tam dużo wolnych mieszkan. A jak
    jeszcze można przy przy wynajmowaniu mieć życzenia co do obszaru, piętra i na
    przykład szkoły czy sklepu w okolicy to znaczy że jest bardzo dużo wolnych mieszkań.
    W Warszawie, Łodzi, Londynie itp. da się wynająć bardzo szybko mieszkanie.
    > Nie mieszkam w Londynie i nie znam tam sytuacji, ale domyślam się że nie
    > jest łatwiej wynająć niż w innych częściach UK - czyli w jeden dzień nie
    > wynajmiesz i landlord wybiera sobie lokatora spośród zgłoszeń - ale to
    > wcale nie odzwierciedla ilości wolnych mieszkań - co najwyżej
    > konieczność dostosowania właścicieli do socjalistycznych wymagań.
    > Ty rynek mieszkań znasz tylko z opowiadań, piękne teorie wysnuwasz - tak
    > jak ja, kiedy uważałem, że pieniądze w firmach biorą się z pracy i firmy
    > bez pracy upadną. Tak to w dzisiejszym świecie nie działa.
    Kombinujesz jak koń pod górę. Żeby wynająć mieszkanie potrzeba kilku minut. To czas
    potrzebny na uwiarygodnienie ze sie ma pieniadze, wpłacenie kaucji i podpisanie
    umowy. Z reguły trwa dłużej bo najemca chciałby zobaczyć mieszkanie. Ale nie ma
    sytuacji że w biurze powiedza ze trzeba poczekać bo poprzedni najemca musi umrzeć. W
    takiej sytuacji w Londynie miałbyś jedno biuro pośredniczące w najmie a jest ich
    niezliczona ilość. Twoja linia obrony się załamuje, wprowadzasz nowe wątki ktore mają
    zagmatwać sprawę. Anglia od Polski różni się prognozami demograficznymi. A jeśli
    idzie o dostępność mieszkań to w tej chwili Polska i Anglia są na podobnym poziomie.
    Różnice pojawia się w niedalekiej przyszłości. W Anglii nadwyżka pustostanów będzie
    utrzymywana bo będą cały czas budowane nowe dla zwiększającej się liczby ludności. W
    Polsce pojawi się niedługo duża nadwyżka pustostanów wynikająca z wymierania
    społeczeństwa. W tej chwili nadwyżka pustostanów to 12% za pięć lat będzie to 20%.
    Sytuacja że coś drożeje albo jest trudno dostępne w sytuacji gdy jest tego nadmiar na
    rynku niemożliwa była w w centralnie sterowanej gospodarce socjalistycznej. A co
    dopiero w wolnorynkowej.