  • Data: 2011-12-24 13:31:39
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 23:34, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mnie chodziło bardziej o to kto i za co te mieszkania kupi. Przecież
    > lepiej to już było. Mamy kryzys. Dlaczego kupi zamiast wynajmować i być
    > wolnym od uwiązania z miejscem, miastem? Czy chodzi o to byleby kupić a
    > potem jakoś się spłaci, jakoś to będzie? Czy to jeszcze odwaga czy już
    > głupota?

    Nie kazdy jest wloczykijem :)) Ja np. bardzo zwiazalem sie ze swoim
    miastem i nie wyobrazam sobie mieszkac gdzie indziej. Mam tu rodzine,
    znajomych, znam miasto i wszystkie jego miejsca na wylot. Mi to
    odpowiada i pasuje. I naprawde wspolczuje tym co *musza* (a nie chca)
    tulac sie po kraju tylko przez to ze "u siebie" nie ma pracy. Mam
    wielu znajomych ktorzy wyniesli sie daleko - np. do Wroclawia, bo tam
    praca lepiej platna. Tylko ze oni za to ile ja wydalem na budowe
    fajnego domu - wydali na 50m2, dwupokojowa klite w centrum miasta. Na
    wlasnosc, bo wynajem jest tak drogi ze nikogo na niego nie stac. To ja
    wolalbym jednak zarabiac mniej, a mieszkac u siebie. Obojetnie juz czy
    w mieszkaniu czy w domu.

    BTW. Zeby wynajac to ktos musi to mieszkanie kupic nie ? Moze dlatego
    sie buduje ;-) Ktos musi kupowac zeby moc innym wynajmowac :D
    pozdr.

    --
    Adam