  • Data: 2011-12-24 13:18:56
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Gru, 12:22, " W budynkach przeznaczonych po"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > W budynkach przeznaczonych pod wynajem mieszkań czynsz jest regulowany. Stawka

    Czynsz tak - ale odstepne za wynajem juz nie.

> [...]
    > 3% wartości odtworzeniowej rocznie. Jest jeszcze kilka współczynników
    > obniżających wielkość czynszu, np piętro, czy jest winda, łazienka itp.
    > Za`78m2 w prywatnej kamienicy w Łodzi płacę 480 zł w tym jest woda ( ryczałt )
    > i wywóz śmieci. Kamienica w Śródmieściu, zadbana , bez meneli. Po chleb mogę w
    > szlafroku i paputkach iść, bo sklep mam metr od bramy. Do pracy mam 100 (
    > słownie sto) kroków. Samochodem robię tygodniowo ze 20 kilometrów. Jak daleko
    > masz do pracy? I ile Cie kosztują przejazdy wszystkie? Dla ułatwienia możesz

    Pracuje w domu wiec 0km. Do sklepu (biedronka, zabka i lokalny
    "nocny") mam 200-300m. Z okna widze szczyt dachu biedronki ;) Zreszta
    mieszkanie mialem w dokladnie takiej samej odleglosci co dom od rynku
    miasta tylko ze z drugiej strony miasta. Do rynku mam 15 min
    spacerkiem.

    > przyjąć stawkę Urzędu Skarbowego ok 80 groszy za kilometr. Przy uregulowanym
    > rynku mieszkań pod wynajem nie ma żadnej idei budowania domu na zadupiu.

    Nie mieszkam na zadupiu tylko w centrum ;) Nie czytales dokladnie.

    > Poczekaj jak wprowadzą podatek katastralny. Do raty kredytu dojdzie Ci z 1500
    > miesięcznie podatku. Inaczej zaśpiewasz a raczej zalamentujesz.

    Poczekamy, zobaczymy. Jak wprowadza katastralny to dojdzie do
    rewolucji - zobaczysz :) Warszawiaki nie bo to mieczaki ale jak sie
    slazaki i gorale wkurza to zrobia taki rozpizdziel w stolicy ze to co
    robili protestujacy gornicy to byla buleczka z maslem :-))
    pozdr.

    --
    Adam