  • Data: 2011-12-24 13:20:57
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Gru, 14:01, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Nie da się. Jesteśmy w Unii i systemy podatkowe muszą być takie same. Podatek
    > katastralny nie jest taki zły. To podatek od wartości a nie od posiadania. Od

    Nim wprowadza katastralny w unii to juz jej dawno nie bedzie.
    Zobaczysz :) Wszystko do tego dazy. Ten twor musi zniknac :)

    [...]
    > 10 godzin z tego 8 w łóżku. No to za przeproszeniem trzeba być jebniętym żeby
    > pozbawić się normalnego życia dla przebywania na 300 metrach przez dwie
    > godziny dziennie.

    Pijesz do mnie wiec ci pisze ze ja w domu przebywam troche dluzej niz
    2h dziennie. Przynajmniej wiemy juz czemu takie masz oplaty za
    ogrzewanie skoro grzejesz tylko przez 2h dziennie :) Ja grzeje 24/h.
    pozdr.

    --
    Adam